Utolsó kommentek

Facebook

Címkék

1014 (1) 1047 (1) 1116 (1) 13t (1) 1 35 (1) 2012 (4) 2013 (5) 2014 (3) 2015 (1) 2017 (2) 3-as korszak (1) 3dtrainstuff (1) 60-as évek vasúti kocsija (1) Aaf 1200 (1) Aa 1200 (1) acme (2) ACSEV (1) AEGV (1) agv (1) AK Interactive (2) Albergbahn (1) amerika (16) anime (1) anno (1) apple (1) arnold (7) ATAC (1) átalakítás (1) átépítés (1) atlas (1) auckland (1) bachmann (3) bahn (1) Bahv (1) Bahvé (1) balatonfenyves (1) barkácsolás (1) behúzottvégű kocsi (1) bigyó (1) bizbasz (4) bkv (1) br120 (1) brawa (7) bringa (1) bringázás (1) brit (27) brno (1) buseck (2) busz (1) caf (1) cargo (1) CD (1) CFR (1) cfr (1) Címkék (3) Class66 (1) coast starlight (1) CSD (1) csd (1) cseh (1) csehszlovák (1) Csörgő (2) csuka kocsi (1) dán (1) dapol (3) db (2) dcc (2) debrecen (1) deltic (1) densha de go (1) desiro (1) digitális újság (3) digitrax (1) dioráma (1) dm-toys (1) dockland light railway (1) dr (1) dunakanyar (1) edition atlas (1) eep (1) einheitswagen (1) Elektra (1) emd (1) énblog (1) építés (2) epoch 3 (2) épület (2) étkezőkocsi (1) favázas kocsi (1) favázas személykocsi (1) felischmann (2) fényképek (4) festés (1) film (3) fleischmann (6) fogó (1) forgóváz (1) FORTEPAN (1) fotó (1) fotóvonat (2) freilassing (1) fremo (2) fs (1) ganz (1) glacier (2) glacier express (2) Gotthard (1) gőzmozdony (3) gőzmozdonyok (1) gőzös (1) Gőzös vezérlő (1) graham farish (3) green (1) gta (1) gyermekvasút (4) Győr (1) gyorsvonati kocsi (1) gysev (6) GYV (1) h0 (2) H0 MÁV modell (5) H0 modellvasút (4) H0 személykocsi (7) H0 személyvagon (6) H0 teherkocsi (1) H0 tehervagon (2) hectorrail (1) (3) hobbytrain (3) hóesés (2) hornby (1) ICE (1) ics (2) III-as korszak (2) ingaszerelvény (1) Ingavonat (2) Ingavonati vezérlőkocsi (1) intermountain (1) iphone (2) italo (1) izé (1) jaegendorfer (3) japán (33) järnvägsbilder (1) k2 (1) KALÁKA forgóváz (1) kando (1) katalógus (1) Kato (1) kato (16) kcsv (1) kemence (1) kiállítás (9) kickstarter (2) Kisgyőri (1) kiskunmodell (1) kisvasút (12) Kisvasut (1) kisvasut (3) kisvasúti nap (1) kocsibelső (1) konstal (2) könyv (2) Koppenhága (1) koszolás (3) koszovó (1) krakkó (2) kuehn (1) lacush (1) LÁEV (1) LÁÉV (1) lemke (2) lillafüred (1) london (8) london overground (1) london underground (3) m62230 (1) magánvasút (3) magazin (13) maglev (3) magyar (4) makett (3) manga (1) mangattan liner (1) maps (1) mátravasút (1) matricázás (1) MÁV (13) máv (4) MÁV Bat 5955 (1) MÁV Tcs (1) MÁV WR252 (1) MÁV WR 252 (1) MÁV WR 252 modell (1) mende (2) meng (1) metró (4) mftrain (1) micro ace (1) mig (1) minitrix (2) miniversum (1) mobil (1) modellbahnuinon (1) modellbahnunion (1) modellbahn bau (2) modellbahn union (1) modellbaumesse (1) modellezés (1) modellvasut (1) modellvasút (63) modellvasúti járműépítés (3) modellvasút építés (6) modell átalakítás (5) modell átépítés (4) model coach (1) model rail (3) modern railways (2) modul (2) moha2000 (1) mokra gora (1) mosonshow (1) mozdonyvezetés (1) MTB (1) múzeum (3) múzeumok éjszakája (2) N700A (1) nagycenk (1) nanogauge (1) naptár (1) német (2) németország (2) new york (6) nohab (9) NOHAB-GM Alapítvány (2) nosztalgia (2) növényzet (1) NTIME (1) ntv (1) n scale (1) öbb (6) olasz (3) olaszország (1) On30 (1) orient (2) pályázat (1) papír (1) passau (1) pesa (1) piko (3) PIKO ME 213 (1) PIKO ME 217 (1) poggyászkocsi (1) pontebbana (1) Pőrekocsi (1) posta (1) Prága (1) r8ts (2) railfans (1) railjet (1) railway herald (1) railworks (5) régi modellek (1) régi PIKO (1) régi vasúti kocsi (1) rhb (1) roco (4) Roma-Giardinetti (1) RT6N1 (1) run8 (1) run 8 train simulator (1) salzburg (1) san francisco (1) scale 0 (10) scale 00 (1) scale g (1) scale h0 (3) Scale H0 (1) scale ho (7) scale n (96) scale t (1) scale tt (1) scale TT (1) Schicht (2) seattle (1) semmeringbahn (1) Shinkansen (1) shinkansen (6) simsig (1) síntisztítás (1) sisi (1) sj (1) Škoda (2) skyliner (1) soufflet (1) spur0 (4) spur n (4) Star Wars (1) Stefer (1) stratégia (11) stuttgart (3) svájc (2) swing (1) swt (2) Szeged (1) személykocsi (2) személyvagon (2) szerbia (1) szergej (2) szimulátor (42) szlovák (1) szolnok (2) t-trak (4) t691 (1) Tågab (1) taigatrommel (1) találkozó (11) tanker (1) társasjáték (1) tartálykocsi (1) tarvisio (1) Tátra (3) taurus (2) tavasz (1) teherkocs (1) teherkocsi (9) tehervagon (4) teknő (1) tél (4) telefon (2) terepasztal (8) térkép (1) ticket to ride (1) Tokaido (1) tokió (5) tomy (1) tomytec (6) trainkos (1) trainworld (1) trainz (9) train fever (1) train simulator (21) transport fever (1) transport tycoon (1) trix (2) trumpeter (1) ts2015 (1) ts2016 (1) új-zéland (1) újság (1) usa (1) utazás (2) UV (1) Uzsgyi (2) v200 (1) v63 (2) varsó (1) vasút (4) vasut (1) vasútfotózás (1) vasútgépész (1) vasúti járművek (1) vasutmodell (1) vasútmodell (15) vasútmodellezés (10) vasútmodell átalakítás (6) vasútmodell átépítés (7) vasútmodell felújítás (1) vasúttörténet (2) vectron (1) Veszprém (1) vezérlőkocsi (1) villamos (20) villanymozdony (2) virtuális vasút (80) vmc (1) vonatfotózás (15) vvt (3) weathering (1) westbahn (1) wiz (1) woodland scenics (2) workshop (1) wos (9) WR252 (1) WR 252 (1) yamanote (2) z (1) z21 (1) zinio (1) zssk cargo (1) Címkefelhő

4>3? World of Subways 4 bemutató

2015.05.04. 20:45 IST

2015-03-23_00019.jpgKözel négy év telt el a World of Subways sorozat 3. részének megjelenése óta, amely Londonba kalauzolt el bennünket a Circle Line-ra. Nem sokkal utána már jöttek is a hírmorzsák arról, hogy készülődik az új rész, amelyre így aztán roppant sokat kellett várnunk. Ennek megfelelően részemről nem kis elvárásokkal ültem neki a még áprilisban kiadott World of Subways 4-gyel való játéknak, hiszen a WoS 3 nekem roppantmód bejött, így aztán kíváncsi voltam, hogy miben képesek még fejlődni a TML-Studios-nál. Elsőre csalódtam, nem is kicsit. Aztán ahogy több és több órát öltem bele a játékba, úgy kezdtem el értékelni azt amit kaptam a pénzemért.

2015-03-23_00011.jpg

Aki nem ismerné a sorozatot: a játék kategóriája szimulátor, méghozzá a kötöttpályás fajtából. A névből kiderülhet, hogy metrókat kell vezetni, különböző városokban, de részenként mindig csak egyben. Az első rész New York - New Jersey-be kalauzolt el minket, a második Berlinbe, a harmadik Londonba és a negyedik ismét New Yorkba. Az első három esetén napjaink világába, a negyediknél viszont vissza a '70-es évekbe. Egyik rész sem modolható, nem lehet új járműveket, új pályákat hozzábarkácsolni, az van amiért fizettünk. Sokan ezért sem szeretik, bár sajnos azt kell mondjam ár ügyében egy-egy kiegészítőért kérnek el annyi pénzt mint itt egy teljes programért. Hát röviden ennyi. Nyilván rétegjáték, nem ad adrenalinfröccsöt, nem tudjuk megszivatni multiplayerben a haverokat, nincs ranglétra, csak a metrózás élménye. Néha föld alatt, néha föld felett, vannak olyan elvetemültek akik szabadidejükben ilyen élményre vágynak.

2015-03-23_00009.jpg

De visszatérve: telepítés és indítás után elkezdtük a játékot Herceg Jani barátommal, hogy aztán btx is befusson hozzánk, mivel egy mini launch partyt szerveztem a megjelenés tiszteletére. Aztán elsőre fogtuk a fejünket. Letudjam a feketelevest az elején? Visszaüthet, mert ha valaki nem olvassa végig akkor az azt fogja gondolni, hogy lehúztam a vérbe a programot. Mindegy végülis...

2015-03-23_00046.jpg

A menürendszer felejtős, ahelyett, hogy kattintgatással választanánk magunknak feladatot a készítők azt találták ki, hogy kidolgoznak egy 3D-s kocsiszínt és itt bolyongjunk FPS nézetben, beszélgetve az emberekkel. Nem lett volna ez annyira hibás elképzelés, mégiscsak valóságosabb szaga van az egésznek, a kivitelezés viszont botrányosra sikeredett. Ide-oda, gagyi animációval sétálgató kollégák között forgolódunk a néhány szobából álló területen, nem túlzottan érdekesen és részletesen kidolgozott helyeken. A karakterek angolja néha kissé esetlen (német csapat a készítő, alapból német a program de szerencsére angolul is játszható), 2015-ben pedig nem kellene már, hogy gondot jelentsen a száj mozgásának összehangolása a beszéddel. Mondhatjátok persze azt, hogy egy szimulátor esetén ezek csak kötözködések, de ha már egyszer foglalkoztak azzal, hogy megcsinálták, akkor az sikerülhetett volna jóra is.

2015-03-23_00049.jpg

Van egy műszakvezetőnk akinél kiválaszthatjuk melyik műszakot vállalnánk be (igen, ez azt jelenti, hogy akár 8-10 órát is játszhatunk egyhuzomban ide-oda pörögve a végállomások között), van egy főnökünk aki folyton lehord minket, valamint kollégák és nem kollégák, akiktől küldetéseket kapunk. Utóbbiak nem jelentenek újdonságot, korábban is volt már rá példa, hogy extra dolgokat kellett teljesítenünk, itt csak az elvállalás módja változik: mindegyikük elmondja, hogy mi történt vele a múltban és ugyanazt a sztorit játszhatjuk le könnyű vagy nehéz fokozaton. Kicsit feldobják ezzel a sokak által unalmasnak tartott metróvezetést, hiszen alapból ki választana olyan tejködöt időjárásnak amiben szinte semmit sem látni, vagy földrengésnél ki lenne az az idióta aki csakazértis átmegy a folyó alatt a metróval ahelyett, hogy az állomáson mentené az utasokat, de végülis nem ezek a lényeges pontjai a játéknak. Időkitöltőnek, egyszer végigküzdésnek alapvetően jók.

2015-03-23_00027.jpg

Térjünk át az érdekesebb dolgokra! Említettem már, hogy New Yorkban vezetünk, méghozzá a 7-es vonalon. Ez Manhattan és Queens között húzódik, de talán jobb úgy említenem, hogy a Times Square és Flushing Main Street között (utóbbihoz Flushing Meadows van közel amit a teniszrajongók jól ismerhetnek, a U.S. Open itt kerül megrendezésre). Manhattanben a vonal a föld alatt fut és így jutunk át az East River alatt is, hogy aztán Queens-ben már az utcák fölé telepített konzolokon zötyögve jussunk el a végpontig (utóbbi már megint a föld alatt van) vagy a járműdepóig. Ennélfogva a várost a magasból fogjuk szemlélni, ami azt kell mondjam némileg jót tesz neki, mert a kidolgozottsággal megint bajok vannak. Szerencsére nem egy Schwebebahn Simulator szintű megoldásról van szó, de jóval-jóval részletesebb megoldások már elvárhatók lennének. Nem annyira nagyon hosszú a vonal (mintegy 9 mérföld),  hogy azon ne lehetne kissé aprólékosabban dolgozni. Nem mondom, vannak bőven eltérő stílusú házak, jól néznek ki a síneket tartó oszlopok is, de valahogy mosott, ingerszegény hatást kelt a játék. A felszíni szakaszokon autók alig-alig láthatók, mintha egy kihalt városban metróznánk. Amennyire jól sikerült grafikai szempontból a WoS3, annyira elmarad a 4 és ez nem válik az előnyére. A környezetet tekintve szerintem jó 7-8 évet visszaléptünk az időben, egy mai programnak ennél sokkal többet kellene mutatnia. Azt pedig már meg sem kell említenem, hogy a TML rossz szokásához híven ismét csak alacsony felbontású textúrákkal dolgozik.

2015-03-28_00001.jpg

Ami viszont előrelépés az a napszakok illetve az időjárási körülmények megjelenítése, legalábbis számomra jóval tetszetősebbnek tűnik ez a korábbiaknál. A hajnali, párás-nedves levegőben úszó sínpárok, a ködből előbukkanó állomások, az éjszakai fényviszonyok mind-mind jobbak, mint korábban, nagyon hangulatossá tudják ezek tenni a programot. Amikor éjszaka esőben kellett például végigsétálnom a vonat mellett az egyik állomás peronján szinte a hátamon éreztem a csöpögő vizet, ezt azért nem sok program tudja elmondani magáról. A megállók amúgy kicsit egykaptafára sikeredtek, néha nehéz megmondani, hogy most éppen hol is vagyok, de ez már csak ilyen, a budapesti 2-es metrón is első ránézésre csak a fehérséget látjuk az állomásokon. Azt pedig senki se várja el tőlem, hogy '70-es évekbeli new yorki megállókat próbáljak meg előcsalogatni az emlékeimből, mert arra nyilvánvalóan nem fog sor kerülni. Ez amúgy a fejlesztők szerencséje is, a játékosok közül nem sokan vannak akik akkor utaztak ezen a metrón. Olvasgatva amúgy néhány véleményt a neten arra jutottam, hogy aki arrafelé lakott vagy vezetett metrót (igen, ilyen is van!), annak összességében bejön a valóság ezen leképezése, azaz a készítők nem végeztek rossz munkát.

2015-03-23_00025.jpg

Ha már emlegettem az állomásokat: 21 van belőlük, köztük 2-3-4 vágányon megy a közlekedés. A kettő az nyilvánvaló, a harmadik már érdekesebb: a reggeli órákban Manhattan felé vannak expresszvonatok, amelyek nem állnak meg Queens-ben mindenhol, míg délután Queens felé járnak az expresszek a harmadik vágányon, így nem akadályozzák ezeket a személyvonatok, azaz a hagyományos metrószerelvények. Ennek indoka egyértelmű, az ingázók így gyorsabban jutnak be a munkahelyre, vagy később haza. Ennek megfelelően ha elvállalunk egy reggeli műszakot akkor simán elképzelhető, hogy a belvárosba menet expresszt viszünk, onnan visszafelé pedig mindenhol megálló járatot és így tovább a csúcsidő lezajlásáig. Három vágánynál többel ott találkozhatunk ahol némi fonódás van a kocsiszín felé. Érdemes megfigyelni amúgy a pályán a vágányfonódásokat, néhol hullámvasút szerűen bújunk át egyik vagy másik vágány alatt, de van olyan szakasz is ahol huzamosabb ideig mehetünk egy másik vágány fölött. Látványos és érdekes pályavezetést hoztak így össze az eredeti vasútvonal készítői, nyilván nem lehetett egyszerű elvezetni a vonatokat a házak között. Jut eszembe erről: ha valaki felhőkarcolókat és hatalmas épületeket várna az csalódni fog, max a háttérben húzódnak meg ezek (a Chrysler Building sziluettje például lazán felismerhető), hiszen Manhattanben csak a föld alatt fogunk közlekedni.

2015-03-23_00008.jpg

Sok embernek volt problémája a vonatforgalom nagyságával, így első ránézésre nekünk is. Nem csak a közúton érződik a kihaltság, de a síneken is; ahhoz képest, hogy New Yorkban vagyunk és mondjuk a reggeli csúcsban, igencsak szegényesen lettek elszórva a járatok. Ezen az első patch segített ugyan valamennyit, de még így is az az érzésem, hogy lehetne még ezt fokozni, kérdés persze, hogy a számítógépeink mennyire bírnák. Én a megjelenítés sebességével nagy gondot nem tapasztaltam holott nem mai már a gépem, mégis jópáran panaszkodtak a szaggatásra. Szerencsére elég jól konfigurálható a program, bátran lehet állítgatni a különböző paramétereken ahhoz, hogy normálisan fusson a WoS4. Aminek külön örültem az az, hogy módosíthatjuk mennyire üljön közel a vezetőnk a vezetőállás pultjához, így kicsit hátrébb is helyezhetjük magunkat, amivel jobban beláthatók a kezelőegységek.

2015-04-05_00001.jpg

Nem említettem még a vonat irányítását és mozgását, pedig arról is van mit írni. Mivel alaphangon 40 éves szerelvényekről beszélünk az R36 / R33-as szerelvények nem rendelkeznek számítógépes csúcstechnológiával, még egy nyomorék sebességmérő sincs bennük? Emlékeztek, ugyanígy volt a WoS első részében a PATH-nál. Szokás szerint nekünk kell beüzemelnünk a járgányt az utastér világításától kezdve a menetszabályzó elhelyezésén át a fék feloldásáig. Négy menetfokozatunk van (ezekkel fix sebességet tudunk elérni), míg fékezésnél négy fokozat villamosfék, a továbbiak pedig már a levegőset üzemeltetik. Emiatt aztán a megállás érdekesebb tud lenni a megszokottnál, a villamos fékkel csak lágyan csökkentjük a sebességet, megállni velük nem lehet, a levegőssel viszont mintha falnak ütköznénk olyan fékhatást produkál. Ezért aztán kell némi idő a hozzászokáshoz és emiatt megintcsak sokan morogtak szanaszét a neten, úgyhogy ezen is finomítottak kicsit a TML-esek. Megjelenéskor volt egy olyan probléma is, hogy egyáltalán nem mozgott a jármű, úgy tűnt, mintha csúszna az alföldsík síneken, ez persze szintén lázongásokat eredményezett a rajongóknál és naná, hogy ezt is megoldották egy javítócsomagban, immáron szépen zötyög alattunk a vonat (ennek mértéke is állítható amúgy...).

2015-03-28_00002.jpg

Irányításhoz hozzátartozik, hogy ezúttal már nem csak a vezető munkáját láthatjuk el, hanem a kalauzét is, akinek nem volt más dolga, mint az utasokra figyelés és az ajtók kezelése a saját kis kabinjából. Ennek hangulatát a készítők is megpróbálták átvenni, minden menet elején kiválaszthatjuk, hogy a gép legyen a kalauz (ilyenkor nekünk csak pontosan kell megállni, onnantól az ajtókat az AI üzemelteti), vagy mi magunk. Sajnos harmadik mód nincs, hogy mi csak a kalauz szerepét játsszuk el, az AI pedig vezeti a járművet, pedig az is érdekes lenne. Mindenesetre ha kalauzok is vagyunk akkor megállás után be kell ugranunk egy gombnyomással a kabinjába, lehúzni az ablakot, kihajolni rajta, rákattintani az állomást jelző fekete-fehér csíkozott táblára, ajtót nyitni, ajtójelzést üzemeltetni, ajtót zárni. Így aztán a más programokban megszokott unatkozunk a megállóban dolgot elfelejthetjük, bőven van mit tenni, ráadásul viszonylag kapkodva ha szeretnénk tartani a menetidőt. Ennek ellenére megéri, pluszt ad a játékhoz és a hangulathoz, úgyhogy próbáljátok ki ti is.

2015-03-23_00037.jpg

Szintén nem árt kipróbálni az Aggro módot, ami egyfajta durvítás, legalábbis a TML úgy képzelte el. A depóban az egyik kollégával beszélgetve kapcsolható be, aminek az eredménye az lesz, hogy folyamatosan figyeli a program mennyire jól vezetünk. Kapunk a képernyőnk jobb szélére néhány visszajelző kerek kijelzőt, ami a hibázásainkat figyeli: túl gyorsan indulunk, nem szépen léptetve a fokozatokat? Máris nagyobb lesz a hibát mutató csík. Túl erősen fékezünk? Szintén. Centizni kell az állomásokon a megállás helyét? Naná! Szörnyen hangzik, de egyáltalán nem az. Kiderült, hogy teljes mértékben az én vezetési stílusomra tervezték. Ráparáztam mielőtt bekapcsoltam, mondván égetem majd magam mennyire béna vagyok, hogy még egy menetet se tudok végigtolni ezzel, de aztán kiderült, hogy gyakorlatilag nem tudok átfordulni pirosba (azaz nagyon gyengébe) ha a szokott módon közlekedem. Emiatt aztán ez a mód nekem semmilyen pluszt nem adott, gondolom inkább a vérpistikéknek van kitalálva, hogy megtanulják végre hogyan is kellene vezetni normálisan egy metrót úgy, hogy az utasok ne csak az első ajtón próbáljanak meg leszállni.

2015-03-23_00014.jpg

A szállítandó tömeggel amúgy baj van: bár már London esetén se volt tökéletes a járatokra való felszállás, de ott legalább a peronra való eljutás, az azon való mozgás tűrhetőnek volt mondható. Na ez itt így nem áll meg. Illetve megáll, de ezesetben ez azt jelenti, hogy az összes peronon tartózkodó ember addig áll amíg meg nem áll a vonatunk és ki nem nyitjuk az ajtókat, na onnantól kezdve lépnek át tetszhalott állapotból utasszerűen viselkedő egyénbe. Nem mintha így már minden oké lenne: elakadnak egymásban és átmennek egymáson, átsiklanak a metró falán, felcsúsznak a szerelvényre, rákoppannak az ajtóra. Annak ellenére, hogy figyelnünk kellene őket, hogy ne csukjunk rá senkire semmilyen ajtót, ez kivitelezhetetlen. Konkrétan itt éreztem úgy, hogy visszafejlődött a TML-es gárda a hármas rész óta.

2015-03-23_00021.jpg

Szintén fájdalmasan érintett az utastájékoztató rendszer hiánya. Ez persze nem meglepő ha a kort nézzük, de a londoni metró esetén az eredeti hangok megléte akkora pluszt adott az egészhez, hogy ihaj. Itt meg semmi, nagy némaságban vezetünk ami persze jó eséllyel korhű, de ettől még hiányolhatom. A jármű hangjai nekem rendben voltak, úgysem ismerem a valósét, páran viszont megállapították, hogy a kapcsolók és kezelőszervek hangjai közül néhány a korábbi részekből van. Őszintén szólva én nem vettem észre ezeket, de biztosan igazuk van. A környezetből sok zaj nem szűrődik be, ami azért meglehetősen furcsa, ennél nagyobb életnek kellene lennie hangzásvilágilag is.

2015-03-23_00044.jpg

Lassan elkopnak a gombok a billentyűzetemen annyit írtam már és még így is lehetne miről (például a képernyő bal szélére bekapcsolható, a TML-től megszokott információs ablakokról). Ha még nem próbáltátok akkor nézzetek végig pár bemutatót a Youtube-on, aztán ha megjött a kedvetek akkor 30 euró körüli összegért ti is beszerezhetitek az Aerosoftnál vagy mondjuk a Steamen. Bár fentebb jópár helyen elégedetlenkedve írtam róla, azért még így is bőven megüti egy ugyanennyibe kerülő nagyvasúti kiegészítő színvonalát, meg aztán a hibái ellenére kellemes órákat tud okozni annak aki szereti az ilyen játékokat. Leendő metróvezetőknek is javasolt, jól bemutatja a foglalkozás néha fellépő monotonitását, a műszakos üzemmódban pedig fél napokra is ott lehet ragadni a gép előtt. Csak ne felejtsetek el magatok mellé tenni némi ételt és italt!

1 komment

Címkék: new york szimulátor wos virtuális vasút

A bejegyzés trackback címe:

https://vonatmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr487426194

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bogáti Balázs 2017.01.25. 13:04:38

Szia!látom ez egy régi cikk,de szeretnék kérdezni valamit.Olvastam a leírásban hogy:módosíthatjuk mennyire üljön közel a vezetőnk a vezetőállás pultjához, így kicsit hátrébb is helyezhetjük magunkat, amivel jobban beláthatók a kezelőegységek.Szeretném megkérdezni hogy melyik billentyűkkel lehetséges ez,sehogy sem tudok rájönni.Köszönettel, Balázs.
süti beállítások módosítása