Utolsó kommentek

Facebook

Címkék

1014 (1) 1047 (1) 1116 (1) 13t (1) 1 35 (1) 2012 (4) 2013 (5) 2014 (3) 2015 (1) 2017 (2) 3-as korszak (1) 3dtrainstuff (1) 60-as évek vasúti kocsija (1) Aaf 1200 (1) Aa 1200 (1) acme (2) ACSEV (1) AEGV (1) agv (1) AK Interactive (2) Albergbahn (1) amerika (16) anime (1) anno (1) apple (1) arnold (7) ATAC (1) átalakítás (1) átépítés (1) atlas (1) auckland (1) bachmann (3) bahn (1) Bahv (1) Bahvé (1) balatonfenyves (1) barkácsolás (1) behúzottvégű kocsi (1) bigyó (1) bizbasz (4) bkv (1) br120 (1) brawa (7) bringa (1) bringázás (1) brit (27) brno (1) buseck (2) busz (1) caf (1) cargo (1) CD (1) CFR (1) cfr (1) Címkék (3) Class66 (1) coast starlight (1) CSD (1) csd (1) cseh (1) csehszlovák (1) Csörgő (2) csuka kocsi (1) dán (1) dapol (3) db (2) dcc (2) debrecen (1) deltic (1) densha de go (1) desiro (1) digitális újság (3) digitrax (1) dioráma (1) dm-toys (1) dockland light railway (1) dr (1) dunakanyar (1) edition atlas (1) eep (1) einheitswagen (1) Elektra (1) emd (1) énblog (1) építés (2) epoch 3 (2) épület (2) étkezőkocsi (1) favázas kocsi (1) favázas személykocsi (1) felischmann (2) fényképek (4) festés (1) film (3) fleischmann (6) fogó (1) forgóváz (1) FORTEPAN (1) fotó (1) fotóvonat (2) freilassing (1) fremo (2) fs (1) ganz (1) glacier (2) glacier express (2) Gotthard (1) gőzmozdony (3) gőzmozdonyok (1) gőzös (1) Gőzös vezérlő (1) graham farish (3) green (1) gta (1) gyermekvasút (4) Győr (1) gyorsvonati kocsi (1) gysev (6) GYV (1) h0 (2) H0 MÁV modell (5) H0 modellvasút (4) H0 személykocsi (7) H0 személyvagon (6) H0 teherkocsi (1) H0 tehervagon (2) hectorrail (1) (3) hobbytrain (3) hóesés (2) hornby (1) ICE (1) ics (2) III-as korszak (2) ingaszerelvény (1) Ingavonat (2) Ingavonati vezérlőkocsi (1) intermountain (1) iphone (2) italo (1) izé (1) jaegendorfer (3) japán (33) järnvägsbilder (1) k2 (1) KALÁKA forgóváz (1) kando (1) katalógus (1) Kato (1) kato (16) kcsv (1) kemence (1) kiállítás (9) kickstarter (2) Kisgyőri (1) kiskunmodell (1) Kisvasut (1) kisvasút (12) kisvasut (3) kisvasúti nap (1) kocsibelső (1) konstal (2) könyv (2) Koppenhága (1) koszolás (3) koszovó (1) krakkó (2) kuehn (1) lacush (1) LÁEV (1) LÁÉV (1) lemke (2) lillafüred (1) london (8) london overground (1) london underground (3) m62230 (1) magánvasút (3) magazin (13) maglev (3) magyar (4) makett (3) manga (1) mangattan liner (1) maps (1) mátravasút (1) matricázás (1) MÁV (13) máv (4) MÁV Bat 5955 (1) MÁV Tcs (1) MÁV WR252 (1) MÁV WR 252 (1) MÁV WR 252 modell (1) mende (2) meng (1) metró (4) mftrain (1) micro ace (1) mig (1) minitrix (2) miniversum (1) mobil (1) modellbahnuinon (1) modellbahnunion (1) modellbahn bau (2) modellbahn union (1) modellbaumesse (1) modellezés (1) modellvasut (1) modellvasút (63) modellvasúti járműépítés (3) modellvasút építés (6) modell átalakítás (5) modell átépítés (4) model coach (1) model rail (3) modern railways (2) modul (2) moha2000 (1) mokra gora (1) mosonshow (1) mozdonyvezetés (1) MTB (1) múzeum (3) múzeumok éjszakája (2) N700A (1) nagycenk (1) nanogauge (1) naptár (1) német (2) németország (2) new york (6) nohab (9) NOHAB-GM Alapítvány (2) nosztalgia (2) növényzet (1) NTIME (1) ntv (1) n scale (1) öbb (6) olasz (3) olaszország (1) On30 (1) orient (2) pályázat (1) papír (1) passau (1) pesa (1) piko (3) PIKO ME 213 (1) PIKO ME 217 (1) poggyászkocsi (1) pontebbana (1) Pőrekocsi (1) posta (1) Prága (1) r8ts (2) railfans (1) railjet (1) railway herald (1) railworks (5) régi modellek (1) régi PIKO (1) régi vasúti kocsi (1) rhb (1) roco (4) Roma-Giardinetti (1) RT6N1 (1) run8 (1) run 8 train simulator (1) salzburg (1) san francisco (1) scale 0 (10) scale 00 (1) scale g (1) scale h0 (3) Scale H0 (1) scale ho (7) scale n (96) scale t (1) scale tt (1) scale TT (1) Schicht (2) seattle (1) semmeringbahn (1) Shinkansen (1) shinkansen (6) simsig (1) síntisztítás (1) sisi (1) sj (1) Škoda (2) skyliner (1) soufflet (1) spur0 (4) spur n (4) Star Wars (1) Stefer (1) stratégia (11) stuttgart (3) svájc (2) swing (1) swt (2) Szeged (1) személykocsi (2) személyvagon (2) szerbia (1) szergej (2) szimulátor (42) szlovák (1) szolnok (2) t-trak (4) t691 (1) Tågab (1) taigatrommel (1) találkozó (11) tanker (1) társasjáték (1) tartálykocsi (1) tarvisio (1) Tátra (3) taurus (2) tavasz (1) teherkocs (1) teherkocsi (9) tehervagon (4) teknő (1) tél (4) telefon (2) terepasztal (8) térkép (1) ticket to ride (1) Tokaido (1) tokió (5) tomy (1) tomytec (6) trainkos (1) trainworld (1) trainz (9) train fever (1) train simulator (21) transport fever (1) transport tycoon (1) trix (2) trumpeter (1) ts2015 (1) ts2016 (1) új-zéland (1) újság (1) usa (1) utazás (2) UV (1) Uzsgyi (2) v200 (1) v63 (2) varsó (1) vasut (1) vasút (4) vasútfotózás (1) vasútgépész (1) vasúti járművek (1) vasutmodell (1) vasútmodell (15) vasútmodellezés (10) vasútmodell átalakítás (6) vasútmodell átépítés (7) vasútmodell felújítás (1) vasúttörténet (2) vectron (1) Veszprém (1) vezérlőkocsi (1) villamos (20) villanymozdony (2) virtuális vasút (80) vmc (1) vonatfotózás (15) vvt (3) weathering (1) westbahn (1) wiz (1) woodland scenics (2) workshop (1) wos (9) WR252 (1) WR 252 (1) yamanote (2) z (1) z21 (1) zinio (1) zssk cargo (1) Címkefelhő

WoS 4 - nincs fény az alagút végén

2012.09.19. 08:33 Btx

TML.jpgAmikor tavaly bejelentette a TML-Studios, hogy a Bus, Tram and Cable Car Simulator után ismét buszos játékot készít (azóta megjelent Bus Simulator 2012, illetve angolul European Bus Simulator néven), gondolom sokan fájóan sóhajtottatok fel, miért megint egy újabb négy kerékről szóló progi jön? A CBS 2 - München-ről szóló első infók hallatán pedig valószínűleg már le is tettetek arról, hogy a közeljövőben a német fejlesztőcsapat egy újabb metrószimulátorát vezethessétek és talán már kezditek úgy gondolni, a buszos game-ek jobban eladhatóak. Nos, kedves metrórajongók, van egy jó és egy rossz hírem. A jó az, hogy lesz WoS 4! A rossz viszont az, nem tudni mikor.

Ma este bukkantam egy viszonylag régebbi (2012. június 25.) bejegyzésre a TML blogjában, amelyben kifejtik, hogy már háromnegyed éve próbálkoznak a sorozat következő részéhez a szükséges engedélyek megszerzésével, azonban eddig mindenhol akadályba ütköztek. Kezdetben a metrótársaság nagyon szkeptikus volt, azonban hosszas munka árán sikerült valahogy fellelkesíteni őket. Azonban ez nem számított, mert abban az országban, ahol a WS 4 játszódik sokkal több embert és hatóságot kell informálni a szándékról és a beleegyezésüket kérni. Mindenek előtt azokat, akik a fotóengedélyekért és az állomások feltérképezésével kapcsolatban felelősek. És itt sajnos masszív meg nem értésbe ütköztek. A metró üzemeltetője ugyanis heves ellenállást tanúsított.

A csapat persze nagyon sajnálja, hiszen ez lett volna a WoS-sorozat eddigi legnehezebb és legizgalmasabb pályája, melynek 70 százaléka a föld felett ment volna!

Jelenleg tehát a csapat még egy utolsó szalmaszálat keres, amibe kapaszkodhat, hátha elsiklottak valami felett, azonban saját esélyeiket 1-2 százalékra becsülik. Nagyon úgy néz ki nem látnak más esélyt, mint egy másik város keresését a következő epizód számára.

Végül arra kérnek mindenkit, ne találgassanak, ne adjanak tippeket a sorozat következő részéhez, hisz ezen már túl vannak! Ennek ellenére a fórumba bedobta valaki, legyen megint London azonban a készítők szerint a játék célja az lenne, hogy a híresebb metrókat bemutassa és London már volt.

Tehát kénytelenek leszünk még várni egy kicsit és aki Anglia fővárosában szeretett volna még metrózni annak sajnálattal kell tudomásul vennie, hogy még jó darabig várnia kell, de a jó hír az, hogy készül a folytatás!

5 komment

Címkék: szimulátor wos virtuális vasút

A bejegyzés trackback címe:

https://vonatmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr414784557

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

242 P1 2012.09.19. 23:41:27

Hmm. Bürokrácia, mindenhez engedély kell, a metró államtitok, ez kicsit keletien (főleg oroszosan) hangzik, véletlenül a moszkvai Filevszkaja vonal nagy része felszíni.

IST 2012.09.20. 17:20:13

Nem, emlékeim szerint párizsi vonalról volt szó és ha így van, akkor a franciák a ludasak.
Kíváncsian várom mit találnak ki helyette. Valamiért az az érzésem van, hogy visszatérünk Németországba, de majd kiderül.

Btx 2012.09.20. 20:11:06

Ha figyelembe vesszük a fenti infókat azt hiszem a Kisföldalatti vonalát kizárhatjuk :D

Nekem az első gondolatom a bécsi U6-os volt, hiszen annak nagy része a felszínen megy, de a fórumban a készítők kérése ellenére megindult a találgatás - és ott az U4-est is megemlítették, annak is sok felszíni szakasza van. Aztán beírta valaki, a párizsi metrók nagy része ilyen, hogy jelentős szakaszuk a felszínen megy, de ezt Grenko (TML) kizárta.

Bécs pedig még kézenfekvő is lenne, mert ott is németül beszélnek. Úgyhogy félek, tényleg ez volt az pedig jó lenne egyszer egy olyan vonalon menni, amit már a valóságban is beutaztam. Ha rajtam múlna megcsinálnám a budapesti M2-t és M3-at, hiszen összesen 30 megálló körül van, az állomások nagy része egyforma és egyszerű, modellezni is könnyen lehetne, valamint a két kocsiszínt is el lehetne készíteni.

És orosz szerelvények vannak - meg Budapestet a németek és az osztrákok közül is sokan ismerik - talán még el is lehetne adni!

De ezek az álmok, a realitás meg szerintem teljesen más!

242 P1 2012.09.20. 21:03:07

Már azt hittem szóltak nekik, hogy a Havel-től keletre is van élet, de ezek szerint nem. Unom már ezeket a "világvárosokat" (világváros: amit a legsötétebb amerikai is ismer). Egy szovjet rendszerrel épült pálya szerintem a többi hasonló hálózattal rendelkező országban is népszerű lenne. Én legalábbis megvenném.

IST 2012.09.21. 00:25:44

@Ikarus 242:
Kehet, hogy te megvennéd, de itthon annyira kevés szoftver megy el a boltokban, annyira magas a kalóz szoftverek aránya, hogy arra nem lehet alapozni, pláne ilyen rétegjáték esetében. Szeretjük azt hinni, hogy "külföldiek" úgyis megvennék, de ez példányszámban nem igazán mutatkozna, valószínűleg nagy bukás lenne.
Persze én is örülnék egy magyar pályának...
süti beállítások módosítása