Škoda-csoda
2013.04.06. 08:50 Tastam
6 komment
A bejegyzés trackback címe:
https://vonatmagazin.blog.hu/api/trackback/id/tr25203630
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
IST 2013.04.06. 17:32:55
Ma ahogy jöttünk haza Szolnokról beszélgettünk btx-szel a Skoda mozdonyáról és említettem neki, hogy ha jól emlékszem április elején itthon is próbafutásokat csinál. Erre tessék, hazajövök és itt fogad az írásod. Köszönet érte és persze azért is, hogy sok idődet rászántad a fotózásra!
Tastam 2013.04.06. 18:19:41
@IST: Örülök, hogy tetszett.
De még nem késő próbálkozni. Úgy hallottam, hogy hétfőn úgy 10 óra körül tehervonattal indul Aszód felé, s útközben ismét mérések lesznek. Aztán kedden indul haza.
De még nem késő próbálkozni. Úgy hallottam, hogy hétfőn úgy 10 óra körül tehervonattal indul Aszód felé, s útközben ismét mérések lesznek. Aztán kedden indul haza.
bigboyX 2013.04.08. 15:47:11
Ugy látszik a Skoda mindent megprobál az uj mozdonyhoz megszerezni a futási engedélyeket, meg ellenállni a konkurencia hatalmas nyomásának - pedig sok szempotnból megint utcahosszal jobb konstrukciónak indult.
A németek visszakoznak, igy kell nekik a "jo pont".
Amugy lassan a világ legdrágább mozdonya lesz, amivel valaha a kezdet kezdetén, a taurust probálták kifurni a CD sinjeiröl.
Kiváncsi leszek mi lesz ebböl. Nemrégen kiderült, hogy nem egészen kompatibilis a távvezérlése, pedig a CD megvett már egy sereg RJ garniturát is, hogy legyen mit huznia.A MÀV sineken sem igen fog elöfordulni - legfeljebb a féliker testvére a szlovák 381-es, de azt még ki sem probálták magyar sineken....
A németek visszakoznak, igy kell nekik a "jo pont".
Amugy lassan a világ legdrágább mozdonya lesz, amivel valaha a kezdet kezdetén, a taurust probálták kifurni a CD sinjeiröl.
Kiváncsi leszek mi lesz ebböl. Nemrégen kiderült, hogy nem egészen kompatibilis a távvezérlése, pedig a CD megvett már egy sereg RJ garniturát is, hogy legyen mit huznia.A MÀV sineken sem igen fog elöfordulni - legfeljebb a féliker testvére a szlovák 381-es, de azt még ki sem probálták magyar sineken....
bigboyX 2013.04.08. 16:07:58
Talán még annyit, hogy a két Skodának nem sok köze van egymáshoz.
Az autogyár eredetileg Laurin&Klement volt, csak a háboru utáni bolsevik válogatott csereberélte a márkákat.
(Vette el a Skoda márkát a pilseni gyártól és adta egy másiknak.).
Amugy a Skoda (a valodi) nemcsak mozdonyokat, de ágyukat, meg atomreaktorokat is gyárt a részben a mai napig - de autot azt nem).
Az autogyár eredetileg Laurin&Klement volt, csak a háboru utáni bolsevik válogatott csereberélte a márkákat.
(Vette el a Skoda márkát a pilseni gyártól és adta egy másiknak.).
Amugy a Skoda (a valodi) nemcsak mozdonyokat, de ágyukat, meg atomreaktorokat is gyárt a részben a mai napig - de autot azt nem).
kennyking 2013.04.14. 20:46:37
@bigboyX: Legjobb tudomásom szerint a CD 7vagy 8 RJ-t vett, mert a Skoda megtámadta a CD-t a gazdasági versenyhivatalnál, mert közbeszerzés nélkül akart RJ-ket venni.
bigboyX 2013.04.14. 21:40:22
16-t rendeltek. Valoban megtámadta a Skoda, de nem igen lesz foganatja, mert ök még ajánlatot sem tudtak tenni.
Utolsó kommentek