Új év, új remények mondhatnám, de az elmúlt évekből kifolyólag nem teszem. Idén is eljön hamarosan a szeptember, ebből pedig az következik, hogy ismét kapunk egy új részt a Rail Simulator, RailWorks, akarom mondani Train Simulatorból. A program közösségi felületén szereplő információmorzsák alapján számomra úgy tűnik ismét egy patchről van szó igazából, hiszen néhány új dolgot beletettek, némileg javítgattak, kicserélték az alappályákat néhány viszonylag újra, aztán ezt próbálják meg idén is eladni. Megijedni persze nem kell, akik már rendelkeznek a sorozat valamelyik korábbi részével annak az újdonságokért nem kell fizetni (lásd még: patch), cserébe viszont a pályákat és a hozzájuk tartozó járműveket nem kapjuk meg: ezekért lehet a pénztárhoz fáradni. Egy kivétel van, aki rendelkezik a Hitachi IEP vonatával az megkapja a Hitachi 801-est. Hurrá! De persze nem csak erről van szó:
A rossz, de egyben előre látható hír az az, hogy bármennyire is reklámozták az Unreal 4 motorjának felhasználását, ez még biztosan nem a TS2015-nél fog megtörténni. Kisebb teljesítményű számítógéppel rendelkezőknek ez bizonyára öröm, hiszen marad most is az eddigi motor, az újdonságokat váróknak viszont bosszantó lehet.
"Csodás" újítást kapunk az Academy névre hallgató résszel, mely segít nekünk elsajátítani a mozdonyvezetés fortélyait, a pályák megismerését, a jelzőrendszer értelmezését. Öööö, várjunk csak, hiszen már játszunk a programmal "ezer éve"... Na igen, ha nem tesznek alá olyan járműveket és fizikát ahol valóban meg kell tanulni kezelni a nagyvasakat, akkor porhintés az egész, hívhatjuk Carreer Scenarionak, Tutorialnak vagy éppen Academynek, a lényeg ugyanaz lesz. W-vel menetbe rakod, A-val gyorsítasz. Slussz. Jó, tudom, negatív vagyok, de Train Simulatorral régóta foglalkozóknak egy újabb gyakorló feladatsorozatot elsütni óriási fejlesztésként kissé bicskanyitogató.
Mondjuk lesz mellette:
- még reálisabb időjárás, jól látható változásokkal,
- újabb utastípusok a peronokon,
- lehetővé válik a mozgó start, azaz egy haladó jármű fedélzetére is kerülhetünk,
- el lehet majd rejteni a küldetések egyes feladatait, így aztán könnyebben lehet extra eseményekkel meglepni a játékosokat,
- egy küldetésen belül meg lehet változtatni a szerelvények telítettségét, így aztán a fűtőházba való beálláskor már nem kell magunkkal vinni az utasokat, végre leszállíthatjuk őket az utolsó állomáson,
- a gőzösök lámpái 99 fokozatban állíthatók, így már ezeknél a gépeknél sem kell feltétlenül vakon beleszáguldanunk az éjszakába,
- "új" pályák: New York-New Haven, London - Peterborough, München - Garmish-Partenkirchen
- és még lesz elvileg pár dolog, de ezeket majd csak a megjelenésig hátralévő majdnem két hónapban árulják el.
Hopp, ha már itt vagyunk, a kiadás dátuma: 2014. szeptember 18. Várjátok?
Utolsó kommentek